OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU VICTORIASSECRETSLOVAKIA.SK
- VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVOM OBCHODE
- PODMIENKY UZAVRETIA KÚPNEJ ZMLUVY
- CENY, SPÔSOBY A PODMIENKY PLATBY ZA VÝROBO
- NÁKLADY, METÓDY A ČAS DODANIA VÝROBKU
- POSTUP VYBAVOVANIA SŤAŽNOSTÍ
- MIMOSÚDNE METÓDY VYBAVOVANIA SŤAŽNOSTÍ A UPLATŇOVANIA NÁROKOV A PRAVIDLÁ PRÍSTUPU K TÝMTO POSTUPOM
- PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- ZODPOVEDNOSŤ
- RECENZIE PRODUKTOV
- NEZÁKONNÝ OBSAH A INÝ OBSAH, KTORÝ NIE JE V SÚLADE S PODMIENKAMI
- ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len "podmienky") upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy alebo inej zmluvy (ďalej len "zmluva" alebo "kúpna zmluva") uzatvorenej medzi predávajúcim a jeho zmluvnými partnermi prostredníctvom internetovej stránky https://www.victoriassecretslovakia.sk prevádzkovanej spoločnosťou SF1 CLIPS s.r.o., so sídlom Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava, Slovenská republika.
1.2. Tieto Podmienky sú doplnené a musia byť čítané v spojení s našimi Zásadami ochrany osobných údajov, Zásadami používania súborov cookie a Zásadami používania sociálnych médií (spoločne označované ako "Zásady"). Prístupom na túto webovú lokalitu, jej používaním alebo zadaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si prečítal a akceptoval tieto Podmienky a Zásady.
1.3. Ak kupujúci nesúhlasí s týmito Podmienkami a Zásadami, nemal by používať E-shop ani prostredníctvom neho nakupovať.
1.4. Predávajúci je správcom osobných údajov spracúvaných na webovej stránke v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (všeobecné nariadenie o ochrane údajov - "GDPR").
1.5. Viac informácií o tom, ako sa spracúvajú vaše osobné údaje, vrátane vašich práv a spôsobu ich uplatnenia, nájdete v našich [Zásadách ochrany osobných údajov], [Zásadách používania súborov cookie] a [Zásadách používania sociálnych médií].
1.6. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa ochrany údajov, môžete nás kontaktovať na tejto e-mailovej adrese: info@victoriassecretslovakia.sk
1.7. Predávajúci predáva všetky produkty ponúkané v e-shope. Kontaktná adresa Predávajúceho pre komunikáciu s Kupujúcim (najmä v prípade reklamácií a odstúpenia od zmluvy/vrátenia tovaru) je:
- SF1 CLIPS s.r.o., Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava, Slovensko
- E-mail: info@victoriassecretslovakia.sk
1.8. Zmluvným partnerom predávajúceho môže byť spotrebiteľ alebo podnikateľský subjekt.
1.9. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, záväzkom z nej vyplývajúcim alebo obchodnou praktikou nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania (ďalej len "kupujúci (spotrebiteľ)" alebo "spotrebiteľ").
1.10. Podnikateľský subjekt je každá fyzická alebo právnická osoba (napr. obchodná spoločnosť) (ďalej len "subjekt"), ktorá samostatne vykonáva sústavnú činnosť vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť za účelom dosiahnutia zisku na základe živnostenského oprávnenia alebo iného oprávnenia podľa osobitných predpisov (ďalej len "kupujúci (podnikateľ)"). Predpokladá sa, že ak zmluvný partner uvedie v objednávke svoje IČO alebo DIČ, koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti a platia ustanovenia týchto podmienok vzťahujúce sa na podnikateľov. (Kupujúci (spotrebiteľ) a Kupujúci (podnikateľ) sa ďalej spoločne označujú ako "Kupujúci").
1.11. Tieto podmienky sa vzťahujú na všetky zmluvy uzatvorené medzi predávajúcim a kupujúcim, ak nie je v týchto podmienkach uvedené inak. Podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť každej Zmluvy uzatvorenej v rámci E-shopu, čím sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Pred odoslaním objednávky si Kupujúci môže Podmienky preštudovať, uložiť si ich alebo vytlačiť pre ďalšie použitie. Pre konkrétny vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim platí vždy aktuálna verzia Podmienok, ktorá je k dispozícii počas procesu objednávania. Zmluva, údaje o objednávke a platné Podmienky budú vždy zaslané na e-mailovú adresu Kupujúceho po odoslaní objednávky. Použitie akýchkoľvek vlastných podmienok Kupujúceho je výslovne vylúčené, a to aj v prípade, že takéto podmienky obsahujú ustanovenie, ktoré im priznáva prednosť, pokiaľ Predávajúci vopred neudelil písomný súhlas s takýmito odlišnými podmienkami. Výslovný súhlas Predávajúceho sa vyžaduje vždy, a to aj v prípade, že Predávajúci bol oboznámený s podmienkami Kupujúceho a prijal platbu bez námietok.
1.12. Pri použití prostriedkov diaľkovej komunikácie (napr. internetové pripojenie, telefónne poplatky) platia tarify a podmienky poskytovateľov služieb kupujúceho. Predávajúci neúčtuje žiadne ďalšie poplatky za použitie telekomunikačných prostriedkov v súvislosti so službami E-shopu.
1.13. Kupujúci (spotrebiteľ) má právo podať predávajúcemu žiadosť o nápravu (zaslanú na adresu alebo e-mail uvedený v článku 1 týchto podmienok) v prípade sporu týkajúceho sa zodpovednosti za vady alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci žiadosť zamietne alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej podania, môže kupujúci (spotrebiteľ) iniciovať alternatívne riešenie sporov (ARS) za zákonom stanovených podmienok a pokúsiť sa dosiahnuť urovnanie zákonom stanoveným postupom. Ďalšie informácie sú k dispozícii na webovej stránke https://www.soi.sk.
1.14. Ak chce kupujúci (spotrebiteľ) podať reklamáciu, môže ju doručiť na adresu sídla predávajúceho alebo na e-mailovú adresu uvedenú v článku 1 týchto podmienok. Prípadne je možné podať sťažnosť príslušným štátnym orgánom dozoru a kontroly.
1.15. Definície:
PRACOVNÝ DEŇ - jeden deň od pondelka do piatku, okrem štátnych sviatkov.
PREDÁVAJÚCI - SF1 CLIPS s. r. o., so sídlom Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava, Slovenská republika, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 179140/B, IČO: 179140/B: (SK2122273208), e-mail: 56299389, IČ DPH: 2122273208 (SK2122273208): info@victoriassecretslovakia.sk, ("obchodník" alebo "predávajúci").
ONLINE OBCHOD / WEBOVÁ STRÁNKA - internetový obchod prevádzkovaný Predávajúcim na adrese https://www.victoriassecretslovakia.sk, prostredníctvom ktorého môžu Kupujúci nakupovať Výrobky podľa týchto Obchodných podmienok ("E-shop" alebo "Internetový obchod").
VÝROBOK - hnuteľná vec, ktorá je k dispozícii na predaj v Internetovom obchode a ktorá je predmetom kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Kupujúcim a Predávajúcim.
PREDAJNÁ ZMLUVA / ZMLUVA - zmluva o predaji Výrobku uzatvorená medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom Internetového obchodu.
ÚČET - elektronická služba označená prihlasovacím menom a heslom poskytnutým Kupujúcim, ktorá umožňuje prístup do personalizovanej časti Internetového obchodu, kde sú uložené informácie týkajúce sa Objednávok a údajov o Kupujúcom.
ELEKTRONICKÁ SLUŽBA - služba poskytovaná elektronicky predávajúcim prostredníctvom internetového obchodu, najmä účtu, objednávkového formulára a kontaktného formulára.
OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁR - interaktívny formulár dostupný v internetovom obchode, ktorý umožňuje podať objednávku výberom produktov, určením spôsobu doručenia a platby a potvrdením kúpnej zmluvy.
2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVOM OBCHODE
2.1. V e-shope sú k dispozícii tieto elektronické služby: V e-shope sú k dispozícii: účet, objednávkový formulár a newsletter.
2.1.1. Účet - používanie Účtu je možné po tom, čo Príjemca služby vykoná celkovo tri po sebe nasledujúce kroky - (1) vyplnenie Registračného formulára, (2) kliknutie na pole "Vytvoriť účet" a (3) potvrdenie vôle vytvoriť si Účet kliknutím na potvrdzujúci odkaz automaticky zaslaný na zadanú e-mailovú adresu. V Registračnom formulári je potrebné, aby Používateľ služby uviedol tieto údaje Príjemcu služby: meno a priezvisko, e-mailovú adresu a heslo.
2.1.1.1. Elektronická služba vedenia účtu sa poskytuje bezplatne na dobu neurčitú. 2.1.2. Príjemca služby má možnosť kedykoľvek a bez uvedenia dôvodu zrušiť Účet (odstúpiť od Účtu) zaslaním príslušnej žiadosti Poskytovateľovi služby, najmä prostredníctvom e-mailu na túto adresu:info@victoriassecretslovakia.sk alebo písomne na túto adresu: Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava. Predávajúci si vyhradzuje právo vymazať Účet, ak zostane neaktívny po dobu najmenej 2 rokov. Po vymazaní Účtu prestáva Predávajúci spracúvať osobné údaje tohto Príjemcu služby na účely vedenia Účtu. Predávajúci si však vyhradzuje právo uchovávať údaje na účtovné a daňové účely (článok 6 ods. 1 písm. c) nariadenia GDPR) a na obhajobu nárokov spoločnosti SF1 CLIPS s.r.o. (článok 6 ods. 1 písm. f) nariadenia GDPR). Príjemca služby sa zaväzuje neposkytovať jednotlivé údaje v rámci registrovaného účtu vrátane prihlasovacích údajov tretím osobám.
2. 1. 1. 2. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo pozastaviť účet príjemcu služby v nasledujúcich prípadoch:
2.1.1.2.1. ak Príjemca služby napriek výzve Poskytovateľa služby z nejakého dôvodu poruší tieto Podmienky;
2.1.1.2.3. ak Príjemca služby napriek výzve Poskytovateľa služby s uvedením dôvodu používa Účet na účely porušujúce všeobecne platné právne predpisy alebo zásady spoločenského spolunažívania.
2. 1. 1. 3. Účet môže byť pozastavený na dobu určitú určenú poskytovateľom služieb alebo na dobu neurčitú. Počas pozastavenia Konta je Príjemca služby povinný vykonať úkony smerujúce k odstráneniu dôvodov jeho pozastavenia a po ich odstránení je Príjemca služby povinný o tom bezodkladne informovať Poskytovateľa služby. Poskytovateľ služby pozastaví Účet bezodkladne po tom, ako pominie dôvod jeho pozastavenia, najneskôr do 10 pracovných dní.
2. 1. 1. 3. 1. V prípade pozastavenia Účtu, ktoré trvá dlhšie ako 30 kalendárnych dní a dôvody jeho pozastavenia nepominú, má Poskytovateľ služby právo vypovedať zmluvu o používaní Elektronickej služby Účtu so 7-dňovou výpovednou lehotou.
2. 1. 2. Objednávkový formulár - používanie objednávkového formulára začína, keď kupujúci pridá prvý výrobok do elektronického košíka v internetovom obchode. Podanie Objednávky sa uskutoční po tom, ako Kupujúci vykoná dva po sebe nasledujúce kroky - (1) po vyplnení Objednávkového formulára a (2) po kliknutí na webovej stránke Internetového obchodu po vyplnení Objednávkového formulára na pole "Objednať a zaplatiť" - do tohto momentu je možné zadané údaje upravovať na vlastnú päsť (za týmto účelom sledujte zobrazené hlásenia a informácie dostupné na webovej stránke Internetového obchodu). V Objednávkovom formulári je potrebné, aby Kupujúci uviedol nasledovné údaje týkajúce sa Kupujúceho: meno a priezvisko, adresa (ulica, číslo domu/bytu, PSČ, mesto, štát), e-mailová adresa, kontaktné telefónne číslo a údaje týkajúce sa Kúpnej zmluvy: Výrobok/y, množstvo Výrobku/ov, miesto a spôsob dodania Výrobku/ov, spôsob platby. V prípade Kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi, je potrebné uviesť aj názov spoločnosti a číslo IČO.
2. 1. 2. 1. Elektronická služba Objednávkový formulár je poskytovaná bezplatne, je jednorazová a končí jej platnosť zadaním Objednávky prostredníctvom nej alebo keď Príjemca služby prestane zadávať Objednávku prostredníctvom nej.
2.1.4. Technické požiadavky potrebné na spoluprácu so systémom IKT používaným poskytovateľom služieb: (1) počítač, notebook alebo iné multimediálne zariadenie s prístupom na internet; (2) prístup k elektronickej pošte; (3) aktuálna verzia webového prehliadača: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari alebo Microsoft Edge; (4) odporúčané minimálne rozlíšenie obrazovky: (5) možnosť ukladania súborov cookie a Javascriptu vo webovom prehliadači.
2.2. Príjemca služby je povinný používať e-shop spôsobom, ktorý je v súlade s právnymi predpismi a dobrými mravmi, pričom musí mať na pamäti rešpektovanie osobnostných práv, ako aj autorských práv a duševného vlastníctva poskytovateľa služby (čo sa vzťahuje na všetok obsah prezentovaný v e-shope, vrátane popisov produktov, fotografií, loga, značky, registrovaných značiek atď.) a tretích strán. Príjemca služby je povinný uvádzať údaje zodpovedajúce skutočnosti. Príjemca služby nesmie poskytovať nezákonný obsah.
2.3. Predávajúci informuje, že zaviedol technické opatrenia na automatické zistenie chýb v údajoch zadaných kupujúcim, ktoré sa týkajú: - nesúladu hesiel, nesprávneho formátu e-mailovej adresy, nesúladu poskytnutých e-mailových adries, príliš krátkeho alebo príliš dlhého telefónneho čísla, písmena namiesto číslice v číselnom poli, nesprávneho PSČ.
2.4. Reklamačný postup pre elektronické služby je uvedený v článku 6. Podmienok.
3. PODMIENKY UZAVRETIA KÚPNEJ ZMLUVY
3.1. Predávajúci týmto informuje kupujúceho, že predávajúci prevádzkuje systém selektívneho predaja, v rámci ktorého môže predávať len kupujúcemu, ktorý je konečným užívateľom. Výrobky preto nie sú určené na ďalší predaj a nemôžu byť predmetom ďalšieho obchodu.
3.2. Objednávka kupujúceho v e-shope sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy a je záväzná (ďalej len "objednávka"). Ponuka Produktov v E-shope nie je záväzným návrhom na uzavretie Zmluvy, ale len všeobecným prehľadom, ktorý má Kupujúcemu umožniť uskutočnenie objednávky.
3.3. Kupujúci si objedná produkty prostredníctvom e-shopu. Po vyplnení údajov Kupujúci dokončí objednávku kliknutím na "Objednať a zaplatiť". Po odoslaní objednávky je Kupujúci presmerovaný na platobné rozhranie, kde si vyberie jeden z dostupných spôsobov platby a platbu potvrdí.
3.4. Objednávka sa odosiela kliknutím na tlačidlo s označením "Objednať a zaplatiť", čím kupujúci výslovne potvrdzuje, že si je vedomý povinnosti zaplatiť cenu za výrobok a súvisiace služby. Tým je proces objednávky ukončený.
3.5. Kupujúcemu sa e-mailom zašle potvrdenie objednávky s priloženými podmienkami. Tento e-mail je generovaný automaticky a nie je potvrdením o uzatvorení Zmluvy s Predávajúcim. Predávajúci potvrdzuje prijatie ponuky, a teda Zmluva medzi Kupujúcim a Predávajúcim je uzatvorená zaslaním e-mailu o prijatí ponuky, e-mailu s údajmi o doručení objednávky, prípadne zaslaním Produktu. Uzavretie Zmluvy môže byť potvrdené aj zaslaním platobných údajov na realizáciu platby. Predávajúci nie je povinný uzavrieť Zmluvu s Kupujúcim.
3.6. Ak niektorý zo spôsobov platby obsahuje informáciu o nákladoch spojených s vykonaním takejto platby, kupujúci je povinný znášať náklady na takúto platbu, ktoré sú uvedené pri danej platbe v profile kupujúceho alebo ktoré sú transparentne uvedené pri takejto platbe.
3.7. Objednané Produkty budú Kupujúcemu doručené spôsobom doručenia, ktorý si Kupujúci zvolil, a to až po úspešnom vykonaní platobnej transakcie, o ktorej E-shop informuje prevádzkovateľ platobného rozhrania, ktoré si Kupujúci zvolil. Až do kladného potvrdenia platby nemá Kupujúci právo požadovať dodanie Výrobkov.
3.8. Daňový doklad na zakúpené produkty je kupujúcemu prístupný v elektronickej forme v jeho profile. Na základe Zmluvy sa Predávajúci zaväzuje dodať Kupujúcemu zakúpený Produkt a umožniť Kupujúcemu nadobudnúť vlastnícke právo k Produktu a Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť Predávajúcemu cenu za Produkt a súvisiace služby a Produkt prevziať.
4. CENY, SPÔSOBY A PODMIENKY PLATBY ZA VÝROBOK
4.1. Cena Výrobku uvedená na webovej stránke internetového obchodu je uvedená v eurách (EUR) a zahŕňa DPH. Kupujúci je informovaný o celkovej cene vrátane daní vzťahujúcich sa na Výrobok, ktorý je predmetom Objednávky, ako aj o nákladoch na doručenie (vrátane dopravy a prípadných poplatkov za služby) a o prípadných ďalších dodatočných nákladoch. Ak takéto náklady nie je možné primerane vypočítať vopred, Kupujúci bude informovaný o povinnosti ich úhrady počas procesu objednávky, pred uzavretím Kúpnej zmluvy.
4.2. Úhradu ceny výrobku je možné vykonať jedným zo spôsobov platby uvedených v e-shope pri zadávaní objednávky.
4.3. Z dôvodu technickej chyby v e-shope Predávajúceho sa môže zobrazená kúpna cena Produktov výrazne líšiť od obvyklej trhovej ceny takéhoto Produktu. V takom prípade nie je Predávajúci povinný dodať Produkt za zobrazenú kúpnu cenu. Predávajúci bude Kupujúceho kontaktovať a informovať ho o skutočnej kúpnej cene daného Produktu a Kupujúci má právo rozhodnúť sa, či si želá kúpiť Produkt za skutočnú kúpnu cenu alebo nie.
4.4. Kúpna cena Produktov nezahŕňa žiadne platby, poplatky alebo iné platby, ktoré musí Kupujúci vynaložiť za služby poskytované tretími stranami [iSklad, Free company s.r.o., Slovak Parcel Service s.r.o.] v súvislosti s úhradou kúpnej ceny za Produkty. Za takéto náklady zodpovedá výlučne Kupujúci. Cena Výrobku nezahŕňa náklady na dopravu.
4.5. Predávajúci má právo poskytnúť kupujúcemu zľavu z ceny výrobku. Zľavy z ceny Výrobku nie je možné kombinovať, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak.
4.6. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vydať kupujúcemu doklad o kúpe. Predávajúci je zároveň povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku najneskôr do 48 hodín.
4.7. V prípade, že kupujúci požiada o vrátenie DPH pri vývoze mimo EÚ, je predávajúci oprávnený účtovať si za túto službu individuálny administratívny poplatok, ktorého výška bude kupujúcemu oznámená vopred.
4.8. Spôsoby platby podľa kúpnej zmluvy sú kupujúcemu uvedené vždy pri zadávaní objednávky prostredníctvom objednávkového formulára. Predávajúci poskytuje Kupujúcemu nasledovné spôsoby platby podľa Kúpnej zmluvy:
4.8.1. Elektronické platby a platby platobnou kartou - možné aktuálne spôsoby platieb sú uvedené na webovej stránke e-shopu v časti informácie o spôsoboch platieb - v záložke Dodávky a platby. Zmena spôsobu doručenia alebo platby nevyžaduje zmenu týchto obchodných podmienok.
4.8.1.1. Úhrady elektronických platieb a transakcií platobnými kartami sa vykonávajú podľa výberu kupujúceho prostredníctvom Monri člena Payten alebo inými spôsobmi uvedenými predávajúcim v záložke Dodávky a platby. Elektronické platby a platby platobnou kartou sú spracované prostredníctvom:
Monri Payments d.o.o., spoločnosť registrovaná v Chorvátsku s číslom spoločnosti 081297647, so sídlom na adrese Ulica grada Vukovara 269D, 10000 Zagreb, Chorvátsko.
4.9. Ak si kupujúci zvolí elektronickú platbu alebo platbu kartou, je povinný ju vykonať bezodkladne od uzavretia kúpnej zmluvy.
5. NÁKLADY, METÓDY A ČAS DODANIA VÝROBKU
5.1. Doručenie Výrobku je možné len na doručovacie adresy nachádzajúce sa na území Slovenskej republiky. Kupujúci s bydliskom v iných krajinách EÚ môžu uskutočniť objednávku prostredníctvom Internetového obchodu, ale doručenie je obmedzené výlučne na adresy nachádzajúce sa na území Slovenskej republiky.
5.2. Dodanie výrobku kupujúcemu je odplatné, ak kúpna zmluva neustanovuje inak. Spôsoby a náklady na dodanie Produktu (vrátane poplatkov za dopravu, doručenie a poštové služby) sú Kupujúcemu uvedené na internetovej stránke E-shopu v záložke informácie o nákladoch na dodanie: "Doručenie a platba" a pri zadávaní Objednávky, a to aj pri vyjadrení vôle Kupujúceho byť viazaný Kúpnou zmluvou.
5.3. Doba dodania Výrobku Kupujúcemu je zvyčajne 2 až 3 pracovné dni a môže trvať až 7 pracovných dní, pokiaľ nie je v popise Výrobku alebo pri zadávaní Objednávky uvedená iná doba. V prípade Produktov s rôznymi dodacími lehotami je termínom dodania najdlhšia uvedená lehota, ktorá však nesmie presiahnuť 7 Pracovných dní. Začiatok lehoty dodania Produktu Kupujúcemu sa počíta odo dňa potvrdenia Objednávky Predávajúcim.
5. 4. V internetovom obchode sú k dispozícii elektronické platby a platobné karty. Platba bankovým prevodom nie je k dispozícii.
6. POSTUP VYBAVOVANIA SŤAŽNOSTÍ
6.1. Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu výrobku, ktorú má v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania.
6.2. Kupujúci je povinný reklamovať vady výrobkov bez zbytočného odkladu po zistení vady. V prípade reklamácie alebo nespokojnosti s Výrobkami je Kupujúci povinný kontaktovať Predávajúceho elektronicky na e-mailovej adrese alebo písomne na adrese: SF1 Clips s.r.o. / Reklamácia - Victoria's Secret, Svatoplukova 30, 821 08 Bratislava.
6.3. V popise sťažnosti sa odporúča uviesť:
(1) opis závady a okolností, za ktorých sa vyskytla;
(2) kontaktné údaje kupujúceho (meno, adresa, e-mail, telefón, číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí).
Tieto odporúčania nie sú záväzné, ale uľahčujú rýchlejšie spracovanie sťažnosti.
6.4. Ak sa v priebehu reklamačného konania zmenia kontaktné údaje sťažovateľa, je sťažovateľ povinný o tom informovať predávajúceho.
6.5 Predávajúci posúdi reklamáciu čo najskôr, najneskôr do 14 dní od jej prijatia.
6.6. Kupujúci je povinný preukázať predávajúcemu, že Výrobky boli zakúpené práve u neho, čo môže urobiť najmä predložením originálu alebo kópie faktúry, ktorú zašle spolu s písomnou reklamáciou alebo predloží k nahliadnutiu v prípade osobného uplatnenia reklamácie v sídle predávajúceho. Predávajúci si môže v prípade potreby vyžiadať ďalšie doklady.
6.7. Práva kupujúceho (spotrebiteľa) z vadného plnenia zaniknú, ak sa neuplatnia do 24 mesiacov od prevzatia výrobkov, ak sa predávajúci a kupujúci (spotrebiteľ) nedohodnú na dlhšej lehote.
6.8. Ak sa vada objaví do 24 mesiacov od plnenia, predpokladá sa, že Výrobky boli vadné v čase ich prevzatia.
6.9. V prípade kupujúceho (spotrebiteľa) musí byť jeho reklamácia vybavená (vrátane odstránenia vady) do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci a kupujúci (spotrebiteľ) nedohodnú na dlhšej lehote alebo ak príslušné právne predpisy neustanovujú inak.
6.10. Po riadnom uplatnení reklamácie vady Výrobkov Kupujúcim podľa predchádzajúceho odseku tohto článku vystaví Predávajúci reklamačný protokol, v ktorom písomne potvrdí Kupujúcemu dátum uplatnenia práva a zároveň informuje Kupujúceho o vykonanej oprave a dobe trvania reklamačného konania. Predávajúci doručí reklamačný protokol na e-mailovú adresu, ktorú Kupujúci uviedol v procese podávania objednávky, alebo iným spôsobom, ak o to Kupujúci pri uplatnení reklamácie požiada.
6.11. Predávajúci nezodpovedá za vady výrobkov spôsobené nesprávnym zaobchádzaním alebo používaním.
6.12. Ak predávajúci odmietne prevziať zodpovednosť za vady, musí svoje odmietnutie písomne odôvodniť. Predávajúci bezplatne odstráni vady v lehote primeranej okolnostiam konkrétnej situácie spôsobom, ktorý nespôsobí Kupujúcemu vážne ťažkosti. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak by mu vznikli neprimerane vysoké náklady s prihliadnutím na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by Výrobky mali bez vady, a na závažnosť vady.
6.13. V prípade reklamácie má Kupujúci (spotrebiteľ) právo na primeranú zľavu z ceny, ak sú Výrobky dodávané za protihodnotu spočívajúcu v zaplatení ceny, alebo právo odstúpiť od Zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak
- - závada sa nedá odstrániť alebo by predávajúcemu spôsobila neprimerané náklady
- - predávajúci závadu neodstránil
- - výrobky majú rovnakú chybu napriek pokusom o jej odstránenie
- - vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje právo na okamžitú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy, alebo
- - predávajúci uviedol alebo je z okolností zrejmé, že vada nebude odstránená v primeranej lehote alebo bez toho, aby predávajúcemu spôsobila vážne ťažkosti
6.14. Zľava z ceny musí byť úmerná rozdielu medzi hodnotou výrobkov a hodnotou, ktorú by výrobky mali bez vady.
6.15. Ak sú Výrobky dodávané za protihodnotu spočívajúcu v zaplatení ceny, Kupujúci (spotrebiteľ) nemôže odstúpiť od Zmluvy, ak je vada Výrobkov nepodstatná.
6.16. Predávajúci vráti všetky platby prijaté na základe Zmluvy do 14 dní od uplatnenia práva na zľavu alebo odstúpenie od Zmluvy, a to rovnakým spôsobom platby, aký použil kupujúci (spotrebiteľ), ak sa kupujúci výslovne nedohodne na inom spôsobe vrátenia, pričom predávajúci znáša všetky náklady spojené s vrátením.
6.17. Kupujúci (spotrebiteľ) nie je povinný zaplatiť cenu za obdobie pred odstúpením od zmluvy, počas ktorého výrobky nespĺňali požiadavky.
6.18. Ak platné právne predpisy nestanovujú inak, čo nemožno zmluvne vylúčiť, všetky platobné transakcie sú konečné a predávajúci neposkytuje výmenu výrobkov.
6.19. Výrobok môže byť vrátený ako súčasť reklamácie na túto adresu: SF1 Clips s.r.o. / Reklamácia - Victoria's Secret, Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava.
7. MIMOSÚDNE METÓDY VYBAVOVANIA SŤAŽNOSTÍ A UPLATŇOVANIA NÁROKOV A PRAVIDLÁ PRÍSTUPU K TÝMTO POSTUPOM
7.1. Akékoľvek spory medzi predávajúcim a kupujúcim môžu byť riešené aj mimosúdne. Kupujúci má právo využiť mimosúdne mechanizmy riešenia sťažností a nárokov na nápravu pri riešení sporov vyplývajúcich z používania Internetového obchodu alebo Kúpnej zmluvy.
7.2. Príslušným orgánom na Slovensku pre dohľad nad ochranou spotrebiteľa a mimosúdne riešenie sporov je:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27
Webová stránka: https://www.soi.sk
E-mail: info@soi.sk
7.3. Platforma na riešenie sporov online (ODR), ktorú prevádzkuje Európska komisia, je k dispozícii na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Táto interaktívna platforma umožňuje spotrebiteľom a obchodníkom v EÚ riešiť spory týkajúce sa online nákupov bez toho, aby sa museli obrátiť na súd.
7.4. Predávajúci informuje, že nie je povinný a nezúčastňuje sa na konaniach pred subjektmi alternatívneho riešenia sporov, pokiaľ to nevyžadujú platné všeobecne záväzné právne predpisy.
7.5. Predávajúci oznamuje, že nesúhlasí s účasťou na konaní o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.
8. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
8.1. Ak výrobok nebol kupujúcemu dodaný, kupujúci môže objednávku zrušiť. V prípade zrušenia objednávky sa neuplatňujú žiadne sankcie ani iné poplatky. Ak už bola kúpna cena zaplatená a objednávka je zrušená podľa tohto bodu Podmienok, Predávajúci vráti Kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu do 14 pracovných dní bezhotovostným prevodom na účet uvedený Kupujúcim, ak sa s Kupujúcim nedohodne inak. Právo Kupujúceho (spotrebiteľa) odstúpiť od Zmluvy pri nákupe v E-shope sa riadi ustanoveniami tohto článku Podmienok a príslušnými právnymi predpismi.
8.2. Kupujúci (spotrebiteľ) je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní od prevzatia produktu alebo od uzavretia zmluvy o dodávke digitálneho obsahu, ktorý predávajúci dodáva iným spôsobom ako na hmotnom nosiči (ďalej len "lehota na odstúpenie od zmluvy").
8.3. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 30 dní v prípade zmluvy uzavretej na predajnej akcii alebo v súvislosti s ňou alebo počas nevyžiadanej návštevy predávajúceho v domácnosti spotrebiteľa alebo v súvislosti s ňou.
8.4. Lehota na odstúpenie od Zmluvy, ktorej predmetom je predaj Výrobku, začína plynúť dňom prevzatia Výrobku (spotrebiteľ môže odstúpiť od Zmluvy o dodaní Výrobku aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy). Výrobok sa považuje za prevzatý Kupujúcim (spotrebiteľom) v okamihu, keď Kupujúci (spotrebiteľ) alebo ním určená tretia osoba, ktorá nie je dopravcom, prevezme všetky časti objednaného Výrobku, alebo ak
- Výrobky objednané kupujúcim (spotrebiteľom) v jednej objednávke sa dodávajú samostatne, a to v okamihu prevzatia posledného dodaného výrobku,
- výrobok sa skladá z viacerých častí alebo kusov, v okamihu prijatia poslednej časti alebo kusu,
- výrobok sa dodáva opakovane počas určitého obdobia, a to v okamihu prevzatia prvého dodaného výrobku,
- v prípade zmluvy o poskytovaní služieb odo dňa jej uzavretia./li>
8.5. Kupujúci môže ukončiť Zmluvu s Predávajúcim zaslaním žiadosti o zrušenie Zmluvy na e-mailovú adresu info@victoriassecretslovakia.sk . Predávajúci následne zruší poskytnuté Balíčky s okamžitou účinnosťou a bez možnosti spätného vrátenia peňazí.
8.6. Na účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy musí kupujúci (spotrebiteľ) informovať predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy. Môže tak urobiť najmä zaslaním listu Predávajúcemu prostredníctvom poštovej služby na adresu SEKRET, SF1 Clips s.r.o., SF1 Clips s.r.o., , Bratislava - Svatoplukova 30, 821 08 Bratislava, alebo zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu Predávajúceho info@victoriassecretslovakia.sk. Predávajúci odporúča kupujúcemu (spotrebiteľovi) využiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza v článku 13 Obchodných podmienok
8.7. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň vyššie uvedenej lehoty na odstúpenie od zmluvy.
8.8. Ak medzi zmluvnými stranami vzniknú pochybnosti o dátume doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, za dátum doručenia sa považuje tretí deň od odoslania oznámenia na adresu kupujúceho (spotrebiteľa) uvedenú predávajúcemu (napr. v objednávke, Zmluve, zákazníckom účte, online objednávke).
8.9. Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy s kupujúcim v prípade nedodržania podmienok alebo ak zistí, že kupujúci sa pokúša získať prístup k produktom alebo balíkom predávajúceho neoprávnenými alebo nezákonnými prostriedkami.
8.10. Ak Predávajúci zistí, že Kupujúci používa alebo sa pokúša používať Produkty v rozpore s Podmienkami alebo inak porušuje Podmienky, Predávajúci si vyhradzuje právo zablokovať profil Kupujúceho v E-shope až do objasnenia podstaty problému. Predávajúci si tiež vyhradzuje právo vymazať profil Kupujúceho v E-shope v prípade jeho nespolupráce pri vyšetrovaní takéhoto problému. Dôsledkom ukončenia Zmluvy je zrušenie profilu Kupujúceho v E-shope, a tým aj jeho prístupu do E-shopu.
8.11. Predávajúci si vyhradzuje právo neumožniť opätovné vytvorenie nového profilu v E-shope Kupujúcemu, ktorému bol profil v E-shope Predávajúcim v minulosti zrušený z dôvodu porušenia Obchodných podmienok alebo zákona.
8.12. Predávajúci si vyhradzuje právo vymazať profil kupujúceho v e-shope, ak sa zistí, že kupujúci uviedol podvodné alebo nepravdivé údaje o svojej totožnosti. V takom prípade Kupujúci stráca všetky práva na zakúpené Produkty a Balíčky. Kupujúci (spotrebiteľ) berie na vedomie, že nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ktorej predmetom je:
- dodanie Výrobku, ktorý bol upravený podľa požiadavky Kupujúceho (spotrebiteľa) alebo pre jeho osobu
- dodanie Výrobku, ktorý bol po dodaní nezvratne zmiešaný s iným Výrobkom
- poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom kupujúceho (spotrebiteľa) a kupujúci (spotrebiteľ) vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo odstúpiť od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy kupujúci (spotrebiteľ) povinný zaplatiť cenu a ak bola služba poskytnutá v plnom rozsahu;
- dodanie alebo poskytnutie Výrobku, ktorého cena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré Predávajúci nemôže ovplyvniť a ktoré môžu nastať počas lehoty na odstúpenie od zmluvy;
- dodanie Výrobku vyrobeného podľa osobitných požiadaviek Kupujúceho (spotrebiteľa), Výrobku vyrobeného na mieru alebo Výrobku určeného osobitne pre jedného Kupujúceho (spotrebiteľa) (napr. Výrobok na mieru);
- dodanie Výrobku, ktorého kvalita sa rýchlo zhoršuje alebo ktorý podlieha skaze, ako aj Výrobku, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným Výrobkom
- vykonanie neodkladnej opravy alebo údržby počas návštevy Kupujúceho (spotrebiteľa), o ktorú Kupujúci (spotrebiteľ) výslovne požiadal Predávajúceho; to sa nevzťahuje na Zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, alebo na Zmluvu, ktorej predmetom je dodanie Výrobku iného ako náhradný diel potrebný na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli Zmluvy uzatvorené počas návštevy Predávajúceho u Kupujúceho (spotrebiteľa) a Kupujúci (spotrebiteľ) si tieto služby alebo Výrobky vopred neobjednal. Kupujúci (spotrebiteľ) stráca právo odstúpiť od Zmluvy o vykonaní opravy v okamihu úplného poskytnutia služby, ak Kupujúci (spotrebiteľ) výslovne požiadal Predávajúceho o návštevu za účelom vykonania opravy a výkon začal s predchádzajúcim výslovným súhlasom Kupujúceho (spotrebiteľa);m
- dodanie Výrobku zapečateného v ochrannom obale, ktorý nie je vhodný na vrátenie z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní odpečatený;
- dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov, kníh alebo softvéru predávaných v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní rozlepený;
- dodávanie periodík s výnimkou ich dodávania na základe zmluvy o predplatnom;
- preprava Výrobku, poskytovanie stravovacích služieb alebo poskytovanie služieb súvisiacich s voľnočasovými aktivitami, ak má Predávajúci podľa Zmluvy tieto služby poskytovať v určitom čase alebo v osobitne dohodnutom období, ak Predávajúci tieto služby ponúka;
- dodanie digitálneho obsahu, ktorý predávajúci dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak
- sa začalo doručovanie digitálneho obsahu a
- kupujúci (spotrebiteľ) udelil výslovný súhlas so začatím dodania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že udelením tohto súhlasu stráca právo odstúpiť od Zmluvy po začatí dodania digitálneho obsahu, a Predávajúci vydal Kupujúcemu (spotrebiteľovi) potvrdenie o vyhlásení Kupujúceho (spotrebiteľa), že bol informovaný (podľa § 17 ods. 12 písm. b) Zákona o ochrane spotrebiteľa), ak je podľa Zmluvy Kupujúci (spotrebiteľ) povinný zaplatiť Cenu.
8.13. Predávajúci týmto informuje kupujúceho (spotrebiteľa), že súhlasom s týmito podmienkami dáva kupujúci súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, čím stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Predávajúci zároveň výslovne žiada Kupujúceho (spotrebiteľa) o súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, pričom Kupujúci (spotrebiteľ) tento súhlas udeľuje Predávajúcemu súhlasom s týmito Podmienkami. Súhlasom s týmito Podmienkami Kupujúci (spotrebiteľ) zároveň vyhlasuje, že bol riadne poučený o strate práva odstúpiť od Zmluvy.
8.14. V prípade odstúpenia od Zmluvy je Kupujúci (spotrebiteľ) povinný zaslať Výrobok späť Predávajúcemu najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od Zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak Kupujúci (spotrebiteľ) zašle Výrobok najneskôr v posledný deň lehoty.
8.15. V prípade odstúpenia od Zmluvy je Kupujúci (spotrebiteľ) povinný zaplatiť Predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, ak Kupujúci (spotrebiteľ) v súlade s ustanoveniami tohto článku Obchodných podmienok odstúpil od Zmluvy uzavretej na diaľku alebo od Zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho, ktorej predmetom je poskytovanie služby, dodávka vody, ktorá nie je ponúkaná na predaj v obmedzenom objeme alebo množstve, alebo dodávka tepla, a pred začatím plnenia udelil výslovný súhlas so začatím poskytovania služby alebo dodávky vody, tepla alebo digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v Zmluve. Ak je celková cena dohodnutá v Zmluve neprimerane vysoká, cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia.
8.16. Ak kupujúci (spotrebiteľ) včas odstúpi od zmluvy, predávajúci mu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, vráti všetky finančné prostriedky, ktoré od neho prijal na základe zmluvy. Na vrátenie finančných prostriedkov použije Predávajúci ten istý spôsob platby, ktorý Kupujúci (spotrebiteľ) použil na uskutočnenie pôvodnej transakcie. Predávajúci vráti prijaté finančné prostriedky Kupujúcemu (spotrebiteľovi) iným spôsobom len vtedy, ak s tým Kupujúci (spotrebiteľ) súhlasí a ak mu tým nevzniknú dodatočné náklady.
8.17. Náklady na prostriedky diaľkovej komunikácie používané kupujúcim (spotrebiteľom) znáša kupujúci (spotrebiteľ), náklady na prostriedky diaľkovej komunikácie používané predávajúcim znáša predávajúci, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
8.18. Zmluva uzatvorená v e-shope bude kupujúcemu (spotrebiteľovi) zaslaná na ním uvedenú e-mailovú adresu a následne uložená predávajúcim v elektronickej podobe a na požiadanie môže byť kupujúcemu (spotrebiteľovi) opätovne zaslaná.
9. ZODPOVEDNOSŤ
9.1. Zodpovednosť za vady a uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady kupujúcim (spotrebiteľom) sa riadi obchodnými podmienkami predávajúceho a platnými právnymi predpismi. V prípade Kupujúceho (podnikateľa) sa použijú príslušné ustanovenia právnych predpisov. Zodpovednosť Predávajúceho voči Kupujúcim sa riadi príslušnými právnymi predpismi.
9.2. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že výrobok je v čase jeho prevzatia kupujúcim bez vád a že v čase prevzatia má výrobok dohodnuté vlastnosti. Ak vlastnosti Výrobku neboli dohodnuté, má Výrobok vlastnosti uvedené v jeho popise alebo vlastnosti, ktoré možno od takéhoto Výrobku všeobecne očakávať, v príslušnom množstve, počte alebo hmotnosti a v súlade s platnými právnymi predpismi, ak nie je ustanovené inak.
9.3. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z vád výrobku v súlade so zákonom. Predávajúci zodpovedá za vady Výrobku, ktoré mal v čase dodania, vrátane právnych vád.
9.4. Predávajúci nezodpovedá za náhodné, nepriame alebo následné škody spôsobené výpadkami, prerušením alebo nemožnosťou používať E-shop voči kupujúcim alebo tretím osobám.
9.5. Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené na webových stránkach, ktoré môžu byť prístupné prostredníctvom E-shopu alebo ktoré môžu Kupujúceho presmerovať na E-shop prostredníctvom odkazu. Iné webové stránky ako E-shop nie sú pod správou a vplyvom Predávajúceho, a preto Predávajúci nemá žiadnu kontrolu nad ich obsahom alebo fungovaním. Predávajúci tiež nenesie zodpovednosť za obsah a používanie webových stránok, ktoré môžu smerovať na E-shop.
9.6. Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené kupujúcemu alebo tretím osobám v prípade výpadku alebo prerušenia prevádzky e-shopu z dôvodov, za ktoré predávajúci nezodpovedá.
9.7. Predávajúci si vyhradzuje právo dočasne obmedziť alebo úplne znemožniť kupujúcim prístup do e-shopu alebo jeho časti z dôvodu údržby, opravy alebo modernizácie, o čom bude predávajúci kupujúcich vopred a včas informovať.
9.8. Predávajúci nezodpovedá za poruchy spôsobené kupujúcemu tretími stranami, ako sú poskytovatelia internetových a telekomunikačných služieb alebo dodávatelia elektrickej energie. Do tejto kategórie patria aj poruchy spôsobené nesprávnou konfiguráciou na strane Kupujúceho, počítačovými vírusmi alebo obmedzeniami mimo kontroly Predávajúceho.
9.9. Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené zneužitím osobných údajov kupujúceho, ak k ich strate alebo úniku došlo na strane kupujúceho.
10. RECENZIE PRODUKTOV
10.1. Predávajúci umožňuje svojim kupujúcim zanechať a sprístupniť recenzie o výrobkoch a internetovom obchode za podmienok uvedených v tejto časti Obchodných podmienok. Cieľom Predávajúceho je podporovať priestor pre občiansku a neagresívnu komunikáciu medzi Kupujúcimi, najmä podporovať vzdelávanie, kritické myslenie, výmenu názorov a rozvoj občianskej spoločnosti.
10.2. Zanechanie recenzie Kupujúcim je možné po použití formulára, ktorý umožňuje pridať názor na Produkt alebo Internetový obchod. Tento formulár môže byť sprístupnený priamo na webovej stránke Internetového obchodu (aj prostredníctvom externého widgetu) alebo môže byť sprístupnený prostredníctvom individuálneho odkazu, ktorý Kupujúci dostane po nákupe na e-mailovú adresu, ktorú mu Kupujúci poskytol. Pri pridávaní recenzie môže Príjemca služby pridať aj grafické hodnotenie alebo fotografiu Výrobku - ak je takáto možnosť vo formulári recenzie k dispozícii.
10.3. Recenziu Výrobku môže vystaviť len na skutočne zakúpené Výrobky v Internetovom obchode Predávajúceho a Kupujúci, ktorý recenzovaný Výrobok zakúpil. Je zakázané uzatvárať fiktívne alebo zdanlivé Kúpne zmluvy za účelom zanechania názoru na Produkt. Názor na Internetový obchod môže vydať osoba, ktorá je Kupujúcim v Internetovom obchode.
10.4. Pridávanie recenzií kupujúcimi sa nesmie používať na nezákonné činnosti, najmä na činnosti, ktoré predstavujú nekalú súťaž, alebo činnosti porušujúce osobnostné práva, práva duševného vlastníctva alebo iné práva predávajúceho alebo tretích strán. Pridaním názoru je Kupujúci povinný konať v súlade so zákonom, týmito Obchodnými podmienkami a dobrými mravmi.
10.5. Recenzie môžu byť sprístupnené priamo na webovej stránke internetového obchodu (napr. pri danom produkte) alebo na externej službe zhromažďujúcej recenzie, s ktorou predávajúci spolupracuje a na ktorú predávajúci odkazuje na webovej stránke internetového obchodu (vrátane externého widgetu umiestneného na webovej stránke internetového obchodu).
10.6. Predávajúci zabezpečuje, aby zverejnené názory na Výrobky pochádzali od jeho Kupujúcich, ktorí si daný Výrobok zakúpili. Na tento účel Predávajúci prijíma nasledujúce opatrenia na kontrolu, či recenzie pochádzajú od jeho Kupujúcich:
10.6.1. Zverejnenie stanoviska vydaného prostredníctvom formulára dostupného priamo na webovej stránke internetového obchodu si vyžaduje predchádzajúce overenie poskytovateľom služieb. Overenie spočíva v kontrole súladu posudku s Obchodnými podmienkami, najmä v kontrole, či osoba, ktorá posudok vypracovala, je Kupujúcim Internetového obchodu - v tomto prípade Predávajúci kontroluje, či osoba uskutočnila nákup v Internetovom obchode, a v prípade posudku na Produkt dodatočne kontroluje, či si zakúpila recenzovaný Produkt. Overenie sa uskutoční bez zbytočného odkladu.
10.6.2. Predávajúci zasiela Kupujúcim (aj prostredníctvom externej služby zhromažďujúcej recenzie, s ktorou spolupracuje) individuálny odkaz na e-mailovú adresu, ktorú mu Predávajúci poskytol pri nákupe - prístup k formuláru na vyjadrenie názoru je tak umožnený len Kupujúcemu, ktorý si Produkt zakúpil v Internetovom obchode.
10.6.3. V prípade akýchkoľvek pochybností Predávajúceho alebo námietok adresovaných Predávajúcemu inými Kupujúcimi alebo tretími stranami, či daný názor pochádza od Kupujúceho alebo či daný Kupujúci zakúpil daný Produkt, si Predávajúci vyhradzuje právo kontaktovať autora názoru za účelom objasnenia a potvrdenia, že je skutočne Kupujúcim Internetového obchodu alebo zakúpil recenzovaný Produkt.
10.7. Akékoľvek pripomienky, odvolania proti overeniu stanoviska alebo výhrady, či dané stanovisko pochádza od kupujúceho alebo či daný kupujúci zakúpil daný výrobok, možno podať rovnakým spôsobom ako v prípade reklamačného konania uvedeného v bode 6. Pravidlá.
10.8. Predávajúci nezverejňuje ani nepoveruje inú osobu zverejňovaním nepravdivých názorov alebo odporúčaní kupujúcich a neskresľuje názory alebo odporúčania kupujúcich s cieľom propagovať svoje výrobky. Predávajúci poskytuje pozitívne aj negatívne recenzie. Predávajúci neposkytuje sponzorované recenzie.
10.9. V tejto súvislosti sa kupujúci zaväzuje, že:
- porušujú občianske práva, autorské práva alebo iné práva tretích osôb, porušujú zákonom chránené záujmy, poškodzujú povesť alebo zasahujú do súkromia - okrem prípadov, keď tieto osoby preukázateľne konajú nezákonne alebo nemorálne a ich zverejnenie je vo verejnom záujme.
- porušovať autorské práva, práva duševného vlastníctva alebo podobné chránené záujmy tretích strán.
- zverejňovať nepravdivé, zavádzajúce, neúplné alebo neoveriteľné informácie - najmä ak by mohli poškodiť iných alebo verejný záujem.
- podporovať agresívne vojny, násilie, agresiu ako metódu riešenia konfliktov alebo neznášanlivosť (politickú, občiansku, rasovú, etnickú, náboženskú atď.).
- schvaľovať alebo schvaľovať trestné alebo nezákonné činy alebo podporovať páchateľov takýchto činov.
- porušovať verejnú morálku, verejný poriadok alebo konať inak protiprávne.
- podnecovať verejné pohoršenie.
- zverejňovať/zahŕňať akýkoľvek iný nezákonný/nezákonný obsah.
- kopírovať cudzie recenzie, komentáre alebo hodnotenia.
- uverejniť recenziu alebo hodnotenie bez zakúpenia/počúvania Súboru v E-shope.
10.10. Kupujúci sa zaväzuje používať e-shop a jeho funkcie len v súlade so zákonom a týmito podmienkami. Kupujúci nie je oprávnený používať E-shop na iné účely (napr. komerčné, reklamné) alebo spôsobmi, ktoré nie sú uvedené v týchto Podmienkach. Kupujúci sa ďalej zaväzuje:
- nepoužívať e-shop spôsobom, ktorý by ho mohol poškodiť (vrátane zásahov do jeho hardvéru).
- nespracúvať osobné údaje iných kupujúcich nezákonne.
- neskrývať, nezakrývať ani nefalšovať svoju identitu.
10.11. Predávajúci môže Kupujúcemu zakázať používanie sociálnych funkcií E-shopu alebo odstrániť jeho príspevky bez predchádzajúceho upozornenia, ak porušuje tieto pravidlá komunikácie alebo platné zákony. Predávajúci bude dotknutého Kupujúceho bez zbytočného odkladu informovať.
10.12. Všetky recenzie, ktoré sú v súlade s týmito pravidlami, sa uverejňujú, okrem tých, ktoré tieto pravidlá porušujú. Priemerné hodnotenia sa vypočítavajú ako matematický priemer všetkých hodnotení od overených kupujúcich.
10.13. Hlásenia o porušení pravidiel je možné posielať na e-mail: (VYPLŇTE).
11. NEZÁKONNÝ OBSAH A INÝ OBSAH, KTORÝ NIE JE V SÚLADE S PODMIENKAMI
11.1. Táto časť obchodných podmienok obsahuje ustanovenia vyplývajúce zo zákona o digitálnych službách v rozsahu pôsobnosti internetového obchodu a poskytovateľa služieb. Príjemca služby spravidla nie je povinný poskytovať obsah pri používaní Internetového obchodu, pokiaľ Obchodné podmienky nevyžadujú poskytnutie konkrétnych údajov (napr. údaje na zadanie Objednávky). Príjemca služby môže v E-shope pridať názor alebo komentár pomocou nástrojov, ktoré na tento účel sprístupní Poskytovateľ služby. V každom prípade poskytnutia obsahu Príjemcom služby je Príjemca služby povinný dodržiavať pravidlá obsiahnuté v Podmienkach.
11.2. KONTAKTNÉ MIESTO - poskytovateľ služieb určí e-mailovú adresu info@victoriassecretslovakia.sk ako jednotné kontaktné miesto. Kontaktné miesto umožňuje priamu komunikáciu medzi poskytovateľom služby a orgánmi členských štátov, Európskou komisiou a Radou pre digitálne služby a zároveň umožňuje príjemcom služby (vrátane príjemcov služby) priamo, rýchlo a priateľsky komunikovať s poskytovateľom služby prostredníctvom elektronických prostriedkov na účely uplatňovania zákona o digitálnych službách. Poskytovateľ služby na účely komunikácie so svojím kontaktným miestom uvádza poľský a anglický jazyk.
11.3. Postup pri nahlasovaní nezákonného obsahu a opatrení podľa článku 16 zákona o digitálnych službách:
11.3.1. Každá osoba alebo subjekt môže nahlásiť poskytovateľovi služieb prítomnosť určitých informácií na e-mailovej adrese info@victoriassecretslovakia.sk, ktoré daná osoba alebo subjekt považuje za nezákonný obsah.
11.3.2. Oznámenie by malo byť dostatočne presné a primerane odôvodnené. Na tento účel Poskytovateľ služieb umožňuje a uľahčuje podania na vyššie uvedenú e-mailovú adresu, ktoré obsahujú všetky nasledujúce údaje: (1) dostatočne odôvodnené vysvetlenie dôvodov, prečo príslušná osoba alebo subjekt tvrdí, že nahlásené informácie predstavujú Nezákonný obsah; (2) jasné uvedenie presného elektronického umiestnenia informácií, ako je presná adresa URL alebo adresy URL, a prípadne ďalšie informácie na identifikáciu Nezákonného obsahu, podľa typu obsahu a konkrétneho typu služby; (3) meno a e-mailovú adresu osoby alebo subjektu, ktorý podáva správu, s výnimkou správy týkajúcej sa informácií, ktoré sa považujú za súvisiace s jedným z trestných činov uvedených v článkoch 3 až 7 smernice 2011/93/EÚ; a (4) vaše vyhlásenie, že ste v dobrej viere presvedčení, že informácie a tvrdenia v nich obsiahnuté sú presné a úplné.
11.3.3. Uvedené oznámenie sa považuje za faktický poznatok alebo vedomosť na účely článku 6 zákona o digitálnych službách vo vzťahu k informáciám, ktorých sa týka, ak umožňuje poskytovateľovi služieb konajúcemu s náležitou starostlivosťou určiť bez podrobnej právnej analýzy nezákonnú povahu predmetnej činnosti alebo informácií.
11.3.4. Ak žiadosť obsahuje elektronické kontaktné údaje osoby alebo subjektu, ktorý správu podal, poskytovateľ služieb zašle takejto osobe alebo subjektu bez zbytočného odkladu potvrdenie o prijatí správy. Poskytovateľ služieb tiež bez zbytočného odkladu oznámi takejto osobe alebo subjektu svoje rozhodnutie týkajúce sa informácií, na ktoré sa žiadosť vzťahuje, pričom poskytne informácie o možnosti podať odvolanie proti rozhodnutiu.
11.3.5. Poskytovateľ služieb zváži všetky správy, ktoré dostane v rámci uvedeného mechanizmu, a prijme rozhodnutia týkajúce sa informácií, na ktoré sa správy vzťahujú, včas, nestranne a objektívne a s náležitou starostlivosťou. Ak poskytovateľ služieb na účely takéhoto posudzovania alebo rozhodovania používa automatizované prostriedky, uvedie informácie o tejto téme v oznámení uvedenom v predchádzajúcom oddiele.
11.4. Informácie o obmedzeniach uložených poskytovateľom služieb v súvislosti s používaním internetového obchodu vo vzťahu k informáciám poskytnutým príjemcami služieb:
11.4.1. Príjemca služby je v prípade poskytovania akéhokoľvek obsahu v rámci internetového obchodu viazaný nasledujúcimi pravidlami
11.4.1.1. povinnosť používať Internetový obchod vrátane zverejňovania obsahu (napr. v rámci názorov alebo komentárov) v súlade s jeho účelom, týmito Podmienkami a spôsobom, ktorý je v súlade so zákonom a dobrými mravmi, s ohľadom na rešpektovanie osobnostných práv, ako aj autorských práv a práv duševného vlastníctva Poskytovateľa služieb a tretích strán;
11.4.1.2. povinnosť uvádzať obsah, ktorý je vecne správny a nezavádzajúci;
11.4.1.3. zákaz poskytovania nezákonného obsahu vrátane zákazu poskytovania Nezákonného obsahu;
11.4.1.4. zákaz zasielania nevyžiadaných obchodných informácií (spamu) prostredníctvom internetového obchodu;
11.4.1.5. zákaz poskytovania obsahu, ktorý porušuje všeobecne uznávané pravidlá netikety, vrátane obsahu obsahujúceho vulgárny alebo urážlivý obsah;
11.4.1.6. povinnosť mať - ak je to potrebné - všetky potrebné práva a povolenia na poskytnutie takéhoto obsahu na webových stránkach Internetového obchodu, najmä autorské práva alebo potrebné licencie, povolenia a súhlasy na ich použitie, šírenie, zdieľanie alebo zverejnenie, najmä právo na zverejnenie a šírenie v Internetovom obchode a právo na použitie a šírenie obrazu alebo osobných údajov v prípade obsahu, ktorý obsahuje obraz alebo osobné údaje tretích strán.
11.4.1.7. povinnosť používať Internetový obchod spôsobom, ktorý neohrozuje bezpečnosť IKT systému Poskytovateľa služieb, Internetového obchodu alebo tretích strán [iSklad, Free company s.r.o., Slovak Parcel Service s.r.o.].
11.4.2. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo moderovať obsah poskytovaný príjemcami služieb na webovej stránke e-shopu. Moderovanie sa vykonáva v dobrej viere a s náležitou starostlivosťou a z vlastnej iniciatívy Poskytovateľa služieb alebo na základe prijatej žiadosti s cieľom odhaliť, identifikovať a odstrániť Nezákonný obsah alebo iný obsah, ktorý nie je v súlade s Podmienkami, alebo zabrániť prístupu k nim, alebo prijať potrebné opatrenia na splnenie požiadaviek práva Európskej únie a vnútroštátneho práva, ktoré je v súlade s právom Európskej únie, vrátane požiadaviek stanovených v Zákone o digitálnych službách alebo požiadaviek obsiahnutých v Podmienkach.
11.4.3. Proces moderovania môže byť vykonávaný manuálne človekom alebo na základe automatizovaných alebo čiastočne automatizovaných nástrojov, ktoré poskytovateľovi služieb pomôžu identifikovať nezákonný obsah alebo iný obsah, ktorý nie je v súlade s podmienkami. Po identifikácii takéhoto obsahu Poskytovateľ služby rozhodne, či odstráni alebo znemožní prístup k obsahu alebo inak obmedzí jeho viditeľnosť, alebo podnikne iné kroky, ktoré považuje za potrebné (napr. kontaktuje Príjemcu služby s cieľom objasniť námietky a zmeniť obsah). Poskytovateľ služieb jasne a zrozumiteľne informuje Príjemcu služieb, ktorý obsah poskytol (ak má jeho kontaktné údaje), o svojom rozhodnutí, dôvodoch jeho prijatia a dostupných možnostiach odvolania sa proti tomuto rozhodnutiu.
11.4.4. Poskytovateľ služby je povinný pri výkone svojich práv a povinností podľa zákona o digitálnych službách postupovať s náležitou starostlivosťou, objektívne a primerane a s náležitým ohľadom na práva a oprávnené záujmy všetkých zúčastnených strán vrátane príjemcov služby, najmä s prihliadnutím na práva zakotvené v Charte základných práv Európskej únie, ako je sloboda prejavu, sloboda a pluralita médií a ďalšie základné práva a slobody.
11.5. Akékoľvek pripomienky, sťažnosti, podnety, odvolania alebo výhrady k rozhodnutiam alebo iným úkonom či nečinnosti poskytovateľa služieb na základe prijatého oznámenia alebo rozhodnutia poskytovateľa služieb vydaného v súlade s ustanoveniami týchto podmienok je možné podať spôsobom obdobným reklamačnému konaniu uvedenému v bode 6. Pravidlá. Tento postup je bezplatný a umožňuje podávať sťažnosti elektronicky na uvedenú e-mailovú adresu. Využitím postupu podávania sťažností nie je dotknuté právo dotknutej osoby alebo subjektu obrátiť sa na súd a nie sú dotknuté ani jej iné práva.
11.6. Poskytovateľ služieb včas, nediskriminačne, objektívne a nestranne posúdi všetky pripomienky, sťažnosti, odvolania alebo výhrady týkajúce sa rozhodnutí alebo iných opatrení alebo nekonania poskytovateľa služieb na základe prijatého oznámenia alebo rozhodnutia. Ak sťažnosť alebo iné hlásenie obsahuje dostatočné dôvody na to, aby poskytovateľ služby považoval svoje rozhodnutie nekonať v reakcii na hlásenie za neopodstatnené alebo že informácie, ktorých sa sťažnosť týka, nie sú nezákonné a v rozpore s podmienkami, alebo obsahuje informácie, ktoré naznačujú, že konanie sťažovateľa neodôvodňuje prijaté opatrenie, poskytovateľ služby bez zbytočného odkladu zruší alebo zmení svoje rozhodnutie o odstránení alebo znemožnení prístupu k obsahu alebo o iných opatreniach alebo prijme iné opatrenia, ktoré považuje za potrebné.
11.7. Príjemcovia služieb, osoby alebo subjekty, ktoré nahlásili nezákonný obsah, ktorým sú adresované rozhodnutia poskytovateľa služieb týkajúce sa nezákonného obsahu alebo obsahu, ktorý nie je v súlade s podmienkami, majú právo vybrať si akýkoľvek orgán mimosúdneho riešenia sporov certifikovaný koordinátorom digitálnych služieb členského štátu na riešenie sporov týkajúcich sa týchto rozhodnutí, a to aj v súvislosti so sťažnosťami, ktoré neboli vyriešené v rámci interného systému vybavovania sťažností poskytovateľa služieb
12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
12.1. Kúpne zmluvy uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.
12.2. Zmeny podmienok:
12.1.1. Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo zmeniť Podmienky zo závažných dôvodov, t. j.: zmeny právnych predpisov; zmeny v spôsobe platieb a doručovania - pokiaľ tieto zmeny majú vplyv na vykonávanie ustanovení týchto Podmienok.
12.1.2. V prípade nepretržitého trvania kúpnych zmlúv sú zmenené podmienky pre príjemcu služby záväzné, ak bol užívateľ služby o zmenách riadne informovaný a nevypovedal kúpnu zmluvu do 15 kalendárnych dní odo dňa oznámenia. Ak zmena vedie k zavedeniu akýchkoľvek nových poplatkov alebo k zvýšeniu súčasných poplatkov, má Príjemca služby právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy .
12.1.3. V prípade uzatvárania zmlúv inej ako trvajúcej povahy (napr. kúpna zmluva) na základe týchto Podmienok, zmeny a doplnenia Podmienok nijako nezasahujú do práv nadobudnutých Príjemcami služieb/Kupujúcimi pred dňom účinnosti zmien a doplnení Podmienok, najmä zmeny a doplnenia Podmienok nemajú vplyv na už zadané alebo podané Objednávky a uzatvorené, uzavreté alebo plnené kúpne zmluvy.
12.2. Vo veciach neupravených týmito Podmienkami sa použijú príslušné ustanovenia slovenského práva (voľba rozhodného práva v súlade s nariadením Rím I - Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo 17. júna 2008 o rozhodnom práve pre zmluvné záväzky). Všetky spory sa budú riešiť na príslušnom súde v Slovenskej republike (voľba právomoci).
12.3. Vyššie uvedená voľba rozhodného práva nezbavuje kupujúceho (spotrebiteľa) ochrany poskytovanej kogentnými ustanoveniami slovenského práva, od ktorých sa nemožno odchýliť dohodou. V prípade Kupujúceho (spotrebiteľa) majú prednosť pred týmito Podmienkami imperatívne právne predpisy na ochranu spotrebiteľa v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa alebo Občianskym zákonníkom Slovenskej republiky.
12.4. Uplatňovanie Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (CISG), uverejneného v oznámení Federálneho ministerstva zahraničných vecí č. 160/1991, je z týchto podmienok vylúčené.
12.5. Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku. Ak je pre potreby Kupujúceho vyhotovený preklad Kúpnej zmluvy, v prípade sporu o výklad pojmov je rozhodujúce znenie Kúpnej zmluvy v slovenskom jazyku.
12.6. Tieto podmienky sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.
12.7. Ak sa niektoré ustanovenie týchto podmienok považuje z akéhokoľvek dôvodu za neplatné, takáto neplatnosť nemá vplyv na ostatné ustanovenia.
13. VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(PRÍLOHA Č. 2 K ZÁKONU O PRÁVACH SPOTREBITEĽOV)
VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU ALEBO ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO OBCHODNÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
(Tento formulár vyplňte a odošlite len v prípade, ak chcete odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo obchodných priestorov obchodníka.)
- - Pre: CLIPS s.r.o., so sídlom Svätoplukova 30, 821 08 Bratislava, email: SF1 CLIPS s.r.o: info@victoriassecretslovakia.sk
- - Výrobky je potrebné zaslať na túto adresu:
Názov spoločnosti: isklad 255583/09
Názov príjemcu: SF1 CLIPS s.r.o.
Ulica: Diaľničná cesta 5, Hala D, brána 35
PSČ a mesto: 90301 Senec
Krajina: Slovensko
Kontakt: +421 948 799 408
- - výrobky majú rovnakú chybu napriek pokusom o jej odstránenie
- - vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje právo na okamžitú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy, alebo
- - Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy týkajúcej sa dodania nasledujúceho výrobku (výrobkov):
.................................................................................................................
z čísla objednávky.......................
- - Dátum objednávky/dátum prijatia: ..............
- - Meno a priezvisko spotrebiteľa: ..............
- - Číslo bankového účtu spotrebiteľa: ..............
- - Adresa spotrebiteľa: ..............
- - Podpis spotrebiteľa (len ak sa tento formulár predkladá v papierovej forme): ..............
- - Dátum: ..............
_________________________
Posledná zmena: 07.05.2025.