- Aké možnosti doručenia sú dostupné?
- Môžem si objednať z inej krajiny ako zo Slovenska?
- Kedy je najlepší čas kontaktovať zákaznícky servis a ako sa s nimi spojiť?
- Môžem si pozrieť históriu svojich objednávok?
- - Prihláste sa na našej stránke a kliknite na záložku „Prihlásiť sa“ v hornej časti stránky.
- - Kliknite na záložku „Objednávky“ vľavo. Zobrazí sa vám história vašich objednávok.
- Aká je doba dodania?
- Dostal(a) som objednávku, ale nie som spokojný/á. Ako ju môžem vrátiť?
- -Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodnú bielizeň (nohavičky, body, lepiace pásky na telo, nálepky na bradavky, samolepiace košíky).
- -Kozmetické výrobky (napr. balzamy na pery, cestovné balenia parfémov EDP/EDT) bez originálneho zapečateného obalu.
- Ako môžem odstrániť svoje údaje z mailing listu?
- Prečo bola moja objednávka zrušená?
- -Produkty sú vypredané – dostanete e-mail s informáciou o zrušení a ďalšími pokynmi
- -Požiadali ste o zrušenie objednávky – dostanete potvrdenie e-mailom
- -Objednávku nebolo možné doručiť
- -Platba zlyhala
- Ako môžem zmeniť doručovaciu adresu?
- Kedy mi bude stiahnutá platba z účtu?
- Zabudol(a) som heslo. Čo mám robiť?
- Môžem zmeniť spôsob platby?
- Je stanovená minimálna výška objednávky?
- Môžem spojiť viacero objednávok?
- Čo mám robiť, ak mi prišla poškodená zásielka?
- Bude ma kuriér kontaktovať pred doručením?
- Čo ak nebudem doma pri doručení balíka?
- Je povinné mať účet na uskutočnenie objednávky?
- Mám problém s používaním webovej stránky.
- Nedostal(a) som potvrdzovací e-mail k objednávke.
- Čo je číslo objednávky?
- Ako sa prihlásim na odber e-mailových ponúk?
- Ako funguje váš mailing list?
- Nepamätám si svoje heslo, ako ho obnovím?
- Ako môžem zmazať svoj účet?
- Kedy je dostupný zákaznícky servis Victoria's Secret a ako sa s ním spojiť?
Ponúkame kuriérske doručenie prostredníctvom SPS (Slovenská pošta – Slovak Parcel Service).Doručenie zdarma platí pre objednávky nad 65 €.Po odoslaní objednávky obdržíte e-mail s číslom na sledovanie zásielky, aby ste mohli sledovať stav doručenia.Viac informácií o doručení nájdete v záložke Doručenie a platby.
Objednávky vybavujeme iba v rámci Slovenska. Ak bývate v inej krajine, navštívte, prosím, webové stránky victoriassecret.com.
Zákaznícke centrum je k dispozícii od pondelka do piatka od 8:00 do 16:00. Kontaktujte nás na e-mailovej adrese: info@victoriassecretslovakia.sk
Históriu objednávok si môžete pozrieť na našej webovej stránke. Postupujte podľa nasledujúcich krokov:
Štandardná doba spracovania objednávky je od 1 do 7 pracovných dní. Informácie o predpokladanom dátume odoslania dostanete v potvrdzovacom e-maile.
Victoria’s Secret sa snaží poskytovať služby na najvyššej úrovni. Nepoužité produkty v pôvodnom obale, ktoré nespĺňajú vaše očakávania, môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia objednávky na základe elektronickej faktúry.
Výnimky z pravidla o vrátení tovaru:
Je nám ľúto, že zvažujete odhlásenie z nášho newslettera. Napíšte nám na: info@victoriassecretslovakia.sk. Z newslettera sa môžete tiež odhlásiť kliknutím na príslušný odkaz priamo v e-maile. Po kliknutí budete presmerovaní na stránku, kde potvrďte odhlásenie.
Objednávka mohla byť zrušená z viacerých dôvodov. Najčastejšie:
Adresu môžete zmeniť po prihlásení do svojho účtu v záložke „Prihlásenie“ → „Adresy“. Tu môžete pridať alebo odstrániť adresu. Pozor : Ak už bola objednávka vytvorená, zmena adresy sa na ňu nevzťahuje.
Vaša karta bude zaťažená až vtedy, keď bude objednávka pripravená na odoslanie zo skladu.
Kliknite na „Prihlásiť sa“ → „Zabudli ste heslo?“. Na váš e-mail bude zaslaný návod na obnovenie hesla.Ak do hodiny e-mail nedostanete, skontrolujte priečinok SPAM. Ak e-mail stále nepríde, kontaktujte nás: info@victoriassecretslovakia.sk
Po vytvorení objednávky už nie je možné meniť spôsob platby.
Nie, nie je stanovená. Spracujeme akúkoľvek objednávku.
Nie. Po dokončení prvej objednávky sa táto už spracováva v sklade a nedá sa manuálne prepojiť s inou, aby sme nezdržiavali jej odoslanie.
Čo najskôr kontaktujte náš zákaznícky servis.
Kuriér nie je povinný volať pred doručením, okrem potreby spresnenia adresy. Stav zásielky si môžete skontrolovať cez odkaz, ktorý vám zašleme e-mailom alebo priamo na stránke doručovateľa.
Kuriér nechá oznámenie s údajmi o pobočke, ktorá zabezpečí opätovné doručenie. Za opätovné doručenie sa neúčtuje žiadny poplatok. Pobočku môžete aj sami kontaktovať.
Nie je to povinné – môžete nakupovať ako hosť. Vytvorenie účtu je však výhodné a jednoduché. Umožní vám sledovať zásielky, ukladať zoznamy prianí a dostávať exkluzívne ponuky.
Kontaktujte náš zákaznícky servis čo najskôr.
Potvrdenie sa zvyčajne zasiela pár minút po objednávke, niekedy aj neskôr. Skontrolujte priečinok SPAM. Ak ste nedostali žiaden e-mail, kontaktujte nás, aby sme overili, či je vaša e-mailová adresa správne priradená k účtu.
Číslo objednávky nájdete v potvrdzovacom e-maile. Ak ste sa pri objednávke prihlásili do účtu, číslo nájdete aj v histórii objednávok po prihlásení.
Pre prihlásenie sa k newsletteru prejdite na spodok našej domovskej stránky a v sekcii „NEWSLETTER – Získajte exkluzívne ponuky“ zadajte svoj e-mail.
Robíme všetko preto, aby ste boli informovaní o ponukách, ktoré by vás mohli zaujímať. Nie každý dostáva rovnaké zľavové kódy – niekedy ich dostanete vy, inokedy vaši známi. Pri nákupoch alebo pri kontakte s nami vás môžeme požiadať o potvrdenie kontaktných údajov. Snažíme sa poslať ponuky všetkým aspoň raz ročne.
Prejdite na svoj účet → „Zabudli ste heslo?“ → zadajte e-mail, ktorý ste použili pri registrácii. Obdržíte e-mail s inštrukciami na obnovenie hesla.
Ak si želáte zrušiť účet, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Zákaznícky servis je k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 9:00 do 17:00.
Kontaktujte nás, prosím, na nasledujúcej e-mailovej adrese: info@victoriassecretslovakia.sk