DOPRAVA ZDARMA PRI OBJEDNÁVKACH NAD 65 €

Často kladené otázky (FAQ)
  1. Aké možnosti doručenia sú dostupné?

  2. Ponúkame kuriérske doručenie prostredníctvom SPS (Slovenská pošta – Slovak Parcel Service).Doručenie zdarma platí pre objednávky nad 65 €.Po odoslaní objednávky obdržíte e-mail s číslom na sledovanie zásielky, aby ste mohli sledovať stav doručenia.Viac informácií o doručení nájdete v záložke Doručenie a platby.

  3. Môžem si objednať z inej krajiny ako zo Slovenska?

  4. Objednávky vybavujeme iba v rámci Slovenska. Ak bývate v inej krajine, navštívte, prosím, webové stránky victoriassecret.com.

  5. Kedy je najlepší čas kontaktovať zákaznícky servis a ako sa s nimi spojiť?

  6. Zákaznícke centrum je k dispozícii od pondelka do piatka od 8:00 do 16:00. Kontaktujte nás na e-mailovej adrese: info@victoriassecretslovakia.sk

  7. Môžem si pozrieť históriu svojich objednávok?

  8. Históriu objednávok si môžete pozrieť na našej webovej stránke. Postupujte podľa nasledujúcich krokov:

    • - Prihláste sa na našej stránke a kliknite na záložku „Prihlásiť sa“ v hornej časti stránky.
    • - Kliknite na záložku „Objednávky“ vľavo. Zobrazí sa vám história vašich objednávok.
  9. Aká je doba dodania?

  10. Štandardná doba spracovania objednávky je od 1 do 7 pracovných dní. Informácie o predpokladanom dátume odoslania dostanete v potvrdzovacom e-maile.

  11. Dostal(a) som objednávku, ale nie som spokojný/á. Ako ju môžem vrátiť?

  12. Victoria’s Secret sa snaží poskytovať služby na najvyššej úrovni. Nepoužité produkty v pôvodnom obale, ktoré nespĺňajú vaše očakávania, môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia objednávky na základe elektronickej faktúry.

    Výnimky z pravidla o vrátení tovaru:

    • -Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodnú bielizeň (nohavičky, body, lepiace pásky na telo, nálepky na bradavky, samolepiace košíky).
    • -Kozmetické výrobky (napr. balzamy na pery, cestovné balenia parfémov EDP/EDT) bez originálneho zapečateného obalu.
  13. Ako môžem odstrániť svoje údaje z mailing listu?

  14. Je nám ľúto, že zvažujete odhlásenie z nášho newslettera. Napíšte nám na: info@victoriassecretslovakia.sk. Z newslettera sa môžete tiež odhlásiť kliknutím na príslušný odkaz priamo v e-maile. Po kliknutí budete presmerovaní na stránku, kde potvrďte odhlásenie.

  15. Prečo bola moja objednávka zrušená?

  16. Objednávka mohla byť zrušená z viacerých dôvodov. Najčastejšie:

    • -Produkty sú vypredané – dostanete e-mail s informáciou o zrušení a ďalšími pokynmi
    • -Požiadali ste o zrušenie objednávky – dostanete potvrdenie e-mailom
    • -Objednávku nebolo možné doručiť
    • -Platba zlyhala
  17. Ako môžem zmeniť doručovaciu adresu?

  18. Adresu môžete zmeniť po prihlásení do svojho účtu v záložke „Prihlásenie“ → „Adresy“. Tu môžete pridať alebo odstrániť adresu. Pozor : Ak už bola objednávka vytvorená, zmena adresy sa na ňu nevzťahuje.

  19. Kedy mi bude stiahnutá platba z účtu?

  20. Vaša karta bude zaťažená až vtedy, keď bude objednávka pripravená na odoslanie zo skladu.

  21. Zabudol(a) som heslo. Čo mám robiť?

  22. Kliknite na „Prihlásiť sa“ → „Zabudli ste heslo?“. Na váš e-mail bude zaslaný návod na obnovenie hesla.Ak do hodiny e-mail nedostanete, skontrolujte priečinok SPAM. Ak e-mail stále nepríde, kontaktujte nás: info@victoriassecretslovakia.sk

  23. Môžem zmeniť spôsob platby?

  24. Po vytvorení objednávky už nie je možné meniť spôsob platby.

  25. Je stanovená minimálna výška objednávky?

  26. Nie, nie je stanovená. Spracujeme akúkoľvek objednávku.

  27. Môžem spojiť viacero objednávok?

  28. Nie. Po dokončení prvej objednávky sa táto už spracováva v sklade a nedá sa manuálne prepojiť s inou, aby sme nezdržiavali jej odoslanie.

  29. Čo mám robiť, ak mi prišla poškodená zásielka?

  30. Čo najskôr kontaktujte náš zákaznícky servis.

  31. Bude ma kuriér kontaktovať pred doručením?
  32. Kuriér nie je povinný volať pred doručením, okrem potreby spresnenia adresy. Stav zásielky si môžete skontrolovať cez odkaz, ktorý vám zašleme e-mailom alebo priamo na stránke doručovateľa.

  33. Čo ak nebudem doma pri doručení balíka?

  34. Kuriér nechá oznámenie s údajmi o pobočke, ktorá zabezpečí opätovné doručenie. Za opätovné doručenie sa neúčtuje žiadny poplatok. Pobočku môžete aj sami kontaktovať.

  35. Je povinné mať účet na uskutočnenie objednávky?

  36. Nie je to povinné – môžete nakupovať ako hosť. Vytvorenie účtu je však výhodné a jednoduché. Umožní vám sledovať zásielky, ukladať zoznamy prianí a dostávať exkluzívne ponuky.

  37. Mám problém s používaním webovej stránky.

  38. Kontaktujte náš zákaznícky servis čo najskôr.

  39. Nedostal(a) som potvrdzovací e-mail k objednávke.

  40. Potvrdenie sa zvyčajne zasiela pár minút po objednávke, niekedy aj neskôr. Skontrolujte priečinok SPAM. Ak ste nedostali žiaden e-mail, kontaktujte nás, aby sme overili, či je vaša e-mailová adresa správne priradená k účtu.

  41. Čo je číslo objednávky?

  42. Číslo objednávky nájdete v potvrdzovacom e-maile. Ak ste sa pri objednávke prihlásili do účtu, číslo nájdete aj v histórii objednávok po prihlásení.

  43. Ako sa prihlásim na odber e-mailových ponúk?

  44. Pre prihlásenie sa k newsletteru prejdite na spodok našej domovskej stránky a v sekcii „NEWSLETTER – Získajte exkluzívne ponuky“ zadajte svoj e-mail.

  45. Ako funguje váš mailing list?

  46. Robíme všetko preto, aby ste boli informovaní o ponukách, ktoré by vás mohli zaujímať. Nie každý dostáva rovnaké zľavové kódy – niekedy ich dostanete vy, inokedy vaši známi. Pri nákupoch alebo pri kontakte s nami vás môžeme požiadať o potvrdenie kontaktných údajov. Snažíme sa poslať ponuky všetkým aspoň raz ročne.

  47. Nepamätám si svoje heslo, ako ho obnovím?

  48. Prejdite na svoj účet → „Zabudli ste heslo?“ → zadajte e-mail, ktorý ste použili pri registrácii. Obdržíte e-mail s inštrukciami na obnovenie hesla.

  49. Ako môžem zmazať svoj účet?

  50. Ak si želáte zrušiť účet, kontaktujte náš zákaznícky servis.

  51. Kedy je dostupný zákaznícky servis Victoria's Secret a ako sa s ním spojiť?

  52. Zákaznícky servis je k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 9:00 do 17:00. Kontaktujte nás, prosím, na nasledujúcej e-mailovej adrese: info@victoriassecretslovakia.sk